ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Termin ten liczymy od dnia odbioru zamówienia. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami
Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.
UWAGA:
Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta; Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (...)
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb - szycie na zamówienie lub inne personalizowane produkty, np. dłuższe pasy naramienne, mniejsze wypełnienie itp.
SKŁADANIE REKLAMACJI
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko/podpis
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
- numer konta bankowego
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami i gratisami.
3. Wysyłka
Reklamowany/zwracany produkt należy wysłać na adres:
Coccolare
Bałamątek 20a, 76 - 270 Ustka, tel.537137404
lub do dowolnego paczkomatu w Ustce