Zwroty i reklamacje

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko/podpis
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
- numer konta bankowego

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami i gratisami.

3. Wysyłka
Reklamowany/zwracany produkt należy wysłać na adres:

Coccolare

Bałamątek 20a, 76 - 270 Ustka, tel.537137404

 

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Coccolare

Bałamątek 20a, 76 - 270 Ustka

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane akcesoria i gratisy.
Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.

UWAGA:

Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta; Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1)   o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (...)

3)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb - szycie na zamówienie, personalizowane produkty wykonane metodą sublimacji (kubki, puzzle)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl